Przełącz na pełny styl

Opłatek w Zabrzu

25 lis 2010, o 11:04

Zarząd Koła Zabrze serdecznie zaprasza członków Stowarzyszenia Transplantacji

Serca na spotkanie opłatkowe 10 grudnia 2009r o godzinie 17,00

do Sali Floriańskiej, przy ulicy świętego Floriana 9 w Zabrzu


ps. info ze strony koła

25 lis 2010, o 12:04

Jaki jest koszt opłatka i co z noclegiem ?

25 lis 2010, o 13:33

Koszt 35 zł a nocleg we własnym zakresie.
Do zobaczenia

25 lis 2010, o 15:50

Elegancko to już coroczna tradycja :ok: byle tak dalej. :brawo:

28 lis 2010, o 21:03

Witam też się ciesze na ten wyjazd bedzie okazja do spotkania.
Kto z was forumowicze będzie na opłatku? :ok:

NOCLEGI

29 lis 2010, o 14:03

Noclegi na pewno można załatwić z Iwoną w Baraku ale wiadomo ile tam jest miejsc
więc proszę się spieszyć koszt noclegu to 10zł.a chętnych na pewno będzie dużo.
Ja chcę być na kolacji jak się nic nie zmieni.

marian

3 gru 2010, o 17:42

ja sie wybieram myslę że bedzie miło jak zawsze.

6 gru 2010, o 13:51

czyli 35 zł płatne na miejscu tak ?? i miejsce jak w zeszłym roku bo w zeszłym roku tez tam było

6 gru 2010, o 20:33

Witaj lauro123,

odpowiedziałam na Twojego maila, ale wiadomośc sie wróciła, moze masz przepełniona skrzynkę, a co do Wigilii tak 35,00 zł mozna wpłacic na miejscu czyli w restauracji Floriańska. zaczynamy 10.12 br o godz. 17.00.

do zobaczenia, :lol:


Renata

8 gru 2010, o 12:54

Renata, mnie raczej tam niebedzie pewnie miło by było ale ...